Življenje išče pot
Šolarji in dijaki so že skoraj v ciljni ravnini pri zaključevanju šolskega leta in pridobivanju ocen svojega znanja. To je seveda stresno obdobje in nekateri ga težko prenašajo, saj jim slabše ocene povzročajo stisko. Strah jih je, kako to povedati doma in kakšna bo reakcija staršev. Gostja Neža Jagodic, ki je strokovna sodelavka Tom telefona za otroke in mladostnike pri Zvezi prijateljev mladine Slovenije je skušala odgovoriti na vprašanje, zakaj imajo nekateri starši previsoka pričakovanja do uspeha svojih otrok.
Življenje išče pot
Šolarji in dijaki so že skoraj v ciljni ravnini pri zaključevanju šolskega leta in pridobivanju ocen svojega znanja. To je seveda stresno obdobje in nekateri ga težko prenašajo, saj jim slabše ocene povzročajo stisko. Strah jih je, kako to povedati doma in kakšna bo reakcija staršev. Gostja Neža Jagodic, ki je strokovna sodelavka Tom telefona za otroke in mladostnike pri Zvezi prijateljev mladine Slovenije je skušala odgovoriti na vprašanje, zakaj imajo nekateri starši previsoka pričakovanja do uspeha svojih otrok.
Komentar tedna
Kako si želim, in tudi tebi, draga poslušalka, dragi poslušalec, da to poletje ne bi bilo le čas odklopa ampak pristen stik s svojimi globinami. Da bi si vzeli čas za odkrivanje svoje edinosti in ljubljenosti ter iz njiju v jeseni naši družbi podali svoboden odgovor!
Komentar je pripravil direktor Socialne akademije Matej Cepin.
Naš pogled
Šolsko leto se je končalo in tako učenci kot učitelji so si oddahnili, saj je šola postala zelo stresen prostor za večino od njih. V zadnjih dveh mesecih smo priča številnim primerom psihološkega in fizičnega nasilja ter vandalizma na šolah, kar postavlja vprašanje varnosti v šolskem okolju.
Za dolgoročno rešitev problema nasilja in varnosti v šolah je treba sodelovati z vsemi deležniki, vključno s starši, učitelji in lokalnimi oblastmi. Pomembno je tudi, da se vzpostavijo jasni mehanizmi za odstranjevanje nasilnih učencev iz šol ter da se izobražuje učitelje za boljše prepoznavanje in obravnavanje nasilja. Le tako lahko zagotovimo varno in spodbudno okolje za vse učence.
Glasbeni medgeneracijski večer
Tokrat smo gostili kitaristko in pevko zabavne glasbe Evo Hren. Izvrstno se znajde ob orkestru, etno zasedbah, s kitaro, pa tudi na festivalih. Na letošnji Popevki je s skladbo Žige Pirnata Kako zveni pomlad prepričala strokovno žirijo. Eva Hren je bila z nami v oddaji, ki se je začela ob dvajsetih.
Spoznanje več, predsodek manj
V prvo julijsko oddajo »Spoznanje več, predsodek manj« smo povabili rednega profesorja za pravo človekovih pravic, državno pravo in upravno pravo na Evropski pravni fakulteti Nove univerze dr. Jerneja Letnarja Černiča. Spregovoril je o človekovih pravicah v Evropski uniji ter na kaj morajo biti pozorni novi evropski poslanci. Nismo mogli mimo stanja demokracije v Sloveniji, ustavili pa smo se tudi pri deseti obletnici odhoda obtoženih v zadevi Patria v zapor.
Svetovalnica
Počitnice so se začele, načrti o preživljanju prostega časa so bolj ali manj začrtani, nas pa je zanimalo, kako vanje vključiti dobro knjigo in mladostnika. Koliko jih sploh še bere in kakšna literatura jim je na voljo? Tudi o Poletavcih 2024 smo spregovorili, naš gost je bil Rok Dežman iz Mestne knjižne Ljubljana.
Zgodbe za otroke
Davida zelo mori misel, da nekod po svetu divjajo vojne, zato je razmišljal o miru in molil zanj.
Kulturni utrinki
Predstavili smo duhovno-pevski teden Sončna pesem, ki bo potekal v Soči od ponedeljka, 22. do petka, 26. julija 2024. To bo strokovno in duhovno srečanje za zborovodje, organiste in zborovske pevce! V imenu organizatorjev nam ga je predstavila Agata Dugar.
Komentar Družina
Jezus tudi danes trka na srca določenih ljudi, da bi se odzvali njegovemu povabilu in v celoti posvetili svoje življenje oznanjevanju evangelija in vodenju krščanskih občestev.
Spominjamo se
Rubriko Spominjamo se pripravlja Uredništvo dokumentarnega programa na Radiu Ognjišče
Ni meje za dobre ideje
Digitrajni učitelj je inovativni projekt, ki spodbuja samoučečo se skupnost. Vzgojitelji, učitelji in ostali delavci vzgojno in izobraževalnih ustanovah pridobivajo znanja s področja trajnostne, digitalne in finančne pismenosti, ta pa prenašajo naprej na otroke, učence in študente. Predstavili smo primer Šolskega centra Šentjur.